با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید
به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين
وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد
و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
درباره ما
به فان کلوب منو تو خوش آمدید
امیدوارم همیشه لحظاتی سرشار از عشق
در کنار هم داشته باشیم
با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در پیشرفت بهتر یاری کنید
با تشکر
دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیست خودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند. این از سیاست های بارز ژاپنی هاست که تحت هر شرایطی رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند.
اما به راستی آیا شرکت های خودرو ساز داخلی در شرایط مشابه حاضر به انجام چنین کاری برای رفاه مشتریان خود هستند ؟! هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادن یک نوع ترمز که وظیفه آنهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نباید به این مسائل مهم امید داشت.
در ادامه تصاویری از آبگرفتگی خیابان ها و مناطق مسکونی بانکوک را پس از جاری شدن سیل می بینید و اینکه چگونه مردم آنجا با این وضع کنار آمده اند جای تامل دارد ...